Stig Blomqvist segrare i Midnattssolsrallyt

Forum / Övrigt / SSR / Stig Blomqvist segrare i Midnattssolsrallyt

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • augusti 12, 2009 kl. 20:27 #143912

      Kommer Stig med en Quattro nästa år så är det ingen som kommer att kunna matcha honom. Stig i en lång-Quattro är säkerheten själv.

        augusti 12, 2009 kl. 21:55 #143918

        Tror att Stig i Forden är klart snabbare än han skulle vara i en Quattro!!

        Enligt honom själv så har en reglements enlig Quattro inte ens chans mot en Escort/Ascona 400.

        En Quattro upp till 81 är enligt honom grymt svårkörd!

        /Fredrik

          augusti 12, 2009 kl. 22:25 #143921

          Jag har hört Stig själv säga att han kör fortare med en 2-hjulsdriven bil än Quattro-81.

        Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.