Stockholmssektionens årsmöte 2021
- Detta ämne är tomt.
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Lokalsektioner / Stockholmssektionen / Stockholmssektionens årsmöte 2021
Stockholmssektionen håller årsmöte
Tisdag 16 februari kl 19:00.
Vi kommer att hålla årsmötet digitalt som ett Zoom-möte.
För detta krävs anmälan till ”stockholm@saabklubben.se”, märk mailet ”anmälan årsmöte”.
Några dagar innan mötet kommer ni sen att få instruktioner och inloggningsuppgifter.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem