Stockholmssektionens årsmöte 2021

Forum / Lokalsektioner / Stockholmssektionen / Stockholmssektionens årsmöte 2021

  • Detta ämne är tomt.
  • Författare
    Inlägg
    • februari 8, 2021 kl. 17:22 #481543

      Stockholmssektionen håller årsmöte
      Tisdag 16 februari kl 19:00.
      Vi kommer att hålla årsmötet digitalt som ett Zoom-möte.

      För detta krävs anmälan till ”stockholm@saabklubben.se”, märk mailet ”anmälan årsmöte”.

      Några dagar innan mötet kommer ni sen att få instruktioner och inloggningsuppgifter.

      • Detta ämne redigerades för 5 år, 4 månader sedan av Magnus Dufva.
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.