Styrning till extraljus
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2017-05-28 12:07 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Styrning till extraljus
Jag monterade extraljus och använde befintligt kablage tills tyrningne. Sen såg jag hur det var ”kopplat”
finns det något ”rätt” sätt att fixa styrningen? inann hade jag att det gick + från ljusreläet vid helljus till en knapp och vidare till reläet till extraljusen. går såklart göra tvärtom så det jordar vid reläet, skitsamma.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem