Styrning till extraljus

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Styrning till extraljus

  • Författare
    Inlägg
    • maj 28, 2017 kl. 12:07 #430798

      Jag monterade extraljus och använde befintligt kablage tills tyrningne. Sen såg jag hur det var ”kopplat”

      finns det något ”rätt” sätt att fixa styrningen? inann hade jag att det gick + från ljusreläet vid helljus till en knapp och vidare till reläet till extraljusen. går såklart göra tvärtom så det jordar vid reläet, skitsamma.

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.