Svenska 900 Klubben

Forum Övrigt Allmänt Svenska 900 Klubben

Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2010-10-10 08:02.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare

turbocab
    Deltagare

Då så är äntligen 900 klubbens forum uppe igen. Här umgås alla som vurmar för Saabs bästa modell, Saab 900, både og900 och ng900. I ärlighetens namn är og900 den klart dominerande modellen. Välkomma!

Här är länken:
    http://www.900klubben.se/phpbb3/

Forumet är helt nytt, och därför rensat på allt gammalt innehåll tyvärr, men vi räknar med att fylla på snabbt igen med allt möjligt og och ng900 relaterat.

Om tråden inte passar här så lägg den i lämplig forumdel.

rodder76
    Deltagare

Inte för jag varit den mest aktiva besökaren av 900klubben, så jag hann inte ens märka att forumet låg nere. Men jag är glad över ”en fräsch nystart”, och jag ska helt klart försöka vara mer aktiv där hädanefter.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng