Tank- tempmätare
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2018-03-19 08:55 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Tank- tempmätare
På min Saab 900 turbo cab -87 krånglar bensin- tempmätaren. Går inte alls, ibland men om jag går in och trycker med fingrarna (vis högtalarhålet så funkar de. Spruckna ledningar i kretskortet? Kan man löda det själv om man hittar något brott? Kan man byta hela kretskortet? Går det att få tag på? Inte väldigt störande men irriterande.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem