Tank- tempmätare

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Tank- tempmätare

  • Författare
    Inlägg
    • mars 19, 2018 kl. 08:55 #441871

      På min Saab 900 turbo cab -87 krånglar bensin- tempmätaren. Går inte alls, ibland men om jag går in och trycker med fingrarna (vis högtalarhålet så funkar de. Spruckna ledningar i kretskortet? Kan man löda det själv om man hittar något brott? Kan man byta hela kretskortet? Går det att få tag på? Inte väldigt störande men irriterande.

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.