Till Trollhättan 2022-06-10 från Stockholm.

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Till Trollhättan 2022-06-10 från Stockholm.

• Detta ämne är tomt.
  • Författare
      Om turen står sig bi så tänkte jag köra ner till Trollhättan med Bruno. Åker från Rönninge strax efter klockan 13, som det ser ut idag. Någon annan som planerar att åka ner? Jag åker upp igen på lördag kvällen, men inte så sent.
      Hör av er om ni vill samköra med en SAAB 96 1964 (nästan 38 vilda hästar hemma…)
      Tor
      uabtorw@gmail.com

Bruno

juni 8, 2022 kl. 14:22 #494638

Jag kommer åka under fredagen, och då efter 13-tiden. Dock åter jag från Hägerstenshållet, absolut senast 14. Vet om en till som åker fredag kring 12-14 från stockholm.

Finns ju fördelar med karavankörning om något skulle hända, än mer om du tänkte åka tvåtakt.
        Nu har jag inte Facebook, men kan kanske vara läge att höra sig för där om några flera ämnar åka efter lunch. Alltid kul att åka ett gäng.

Själv åker jag cab.

cab2

Saab 96 TT ´64, "Sportbulan"
        Saab 96 TT ´65 "PruttIngvar"
        Saab 99 GL ´83 "Tant Brun"
        Saab 900 Turbo cabriolet ´87 "TureTurbo"
        Saab 900i ´88 "Prins Charles"
        Saab 9-3 SC, 2.0t ´09

Skämsbil:
        Renault Zoe ´22

Kassör Svenska Saabklubben samt medlem i Bakrutans redaktion

Attachments:

Halloj,
          Strålande, låt oss synka detta.
          Vi kanske kan träffas någon stans på vägen, och ta oss vidare tillsammans.
          Facebook ingår inte i min kompetens heller.
          Jag använder mail, SMS eller Telefon.
          Mitt telefonnummer är: 070-536 60 99.

mvh
          Tor

juni 10, 2022 kl. 00:41 #494689

Jag kommer också att åka ner från stan imorgon med min 900, vore ju kul att synka. Vi hörs vidare.

Saab 900i 8v 1988
            Saab 900s 16v 1992

Hej, kommer att åka från Rönninge om pass 10 minuter. Slå gärna en signal så kan vi träffas på vägen.
              Mvh Tor
              0705366099

Hallå.
                Bruno skötte sig väl och det blev en kul resa fram och tillbaka. Mycket att titta på både i Trollhättan och på Kinnekulle.
                Inser att rådet att ha ”noice canceling” hörlurar var bra 🙂

juni 13, 2022 kl. 10:43 #494767

Såg ditt meddelande nu. Skönt att resan gick bra. Kom iväg lite sent från jobb på fredagen, men hann till slut ikapp Lsoderlund mfl.

Fantastisk festivalhelg!

Smart med brusreducerande lurar ibland, körde också med såna på denna långkörning trots rätt tyst 900. Gäller bara att lurarna släpper igenom lite ljud iaf. 😉

Saab 900i 8v 1988
                  Saab 900s 16v 1992

• Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.