Träffar med Saab Gothia, Göteborg 2011

Forum / Lokalsektioner / Göteborgssektionen / Träffar med Saab Gothia, Göteborg 2011

Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • februari 23, 2012 kl. 20:58 #39987

      Hur ser det ut med träffplanerna i år ?

        februari 24, 2012 kl. 13:24 #40002

        Vi har redan preliminärbokat några datum som kommer att publiceras i nästa nummer av Bakrutan och även här på hemsidan samt via mejl till alla som står med i vår utskickslista (gör du inte det så skicka ett privat mejl med mejladress…).

        Premiären är planerad till 13 maj kan jag avslöja, men mer info kommer snart! :CE

      Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.