Träffar med Saab Gothia, Göteborg 2011
- Detta ämne har 16 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 2012-02-24 13:24 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Lokalsektioner / Göteborgssektionen / Träffar med Saab Gothia, Göteborg 2011
Vi har redan preliminärbokat några datum som kommer att publiceras i nästa nummer av Bakrutan och även här på hemsidan samt via mejl till alla som står med i vår utskickslista (gör du inte det så skicka ett privat mejl med mejladress…).
Premiären är planerad till 13 maj kan jag avslöja, men mer info kommer snart! :CE
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem