Forum › Modellspecifika forum › OG900 › Trionic
- Detta ämne har 7 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2015-07-08 12:01 av .
- FörfattareInlägg
- 28 juni, 2015 kl. 21:45 #376206
skumberg
DeltagareTjenixen!
Gått å grunnat ett tag på anledningen till att trionic konvertera 900, jämtemot ett annat eftermarknadssprut, typ vems,ms,nira mfl..
Att de är biligare är ju ett argument jag kan förstå, och att de är Saabs eget och relativt öppet för och vara orginalsprut, men funderade mest i andra fördelar?Nån som har nått tips/kommentar`?
// Skumberg
29 juni, 2015 kl. 12:49 #376224bollman
DeltagareOtroligt lätt att mappa själv, ofantligt mycket kunskap i stugorna, reservdelar i massor på skrotarna. Tja, det är väl 3 rätt tungt vägande argument 🙂
29 juni, 2015 kl. 18:35 #376232saabaero
DeltagareOch ett mycket kompetent styrsystem
30 juni, 2015 kl. 11:03 #376253skumberg
DeltagareDe var bra argument!
Om man vill mappa de själv hur går man tillväga isf?30 juni, 2015 kl. 21:59 #376292saabaero
DeltagareGoogla ”T5suite” och ”Trionic tuning” så hittar du några timmars läsning
1 juli, 2015 kl. 10:18 #376300skumberg
DeltagareDå gör vi de 🙂
5 juli, 2015 kl. 13:30 #376471Jonathan
DeltagareHär är den bästa guide jag hittat i ämnet: http://www.saabsforum.com/viewtopic.php?f=19&t=1382
Om någon vet om en bättre guide, länka den gärna här. Eller ännu bättre, om du vill skriva en guide – som vi kan publicera på vår hemsida – hör då gärna av dig till mig. 🙂
8 juli, 2015 kl. 12:01 #376533skumberg
Deltagarede va en bra guide, mycke bilder är alltid tacksamt 🙂
- FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.