Trycklock till kylare köpes

Forum / Sälj/Köp / Delar, köpes och efterlyses / Trycklock till kylare köpes

  • Författare
    Inlägg
    • april 10, 2016 kl. 20:34 #395555

      Hej

      Skulle behöva en trycklock till kylaren till min Saab 93 från 1958, nån som har ett över?

      /Pär

        april 11, 2016 kl. 21:03 #395600

        Hej.
        Någon skillnad mellan en 93:a och en tidig 61:a 96:a

        Mvh Christian

          april 11, 2016 kl. 21:11 #395601

          Hej. Någon skillnad mellan en 93:a och en tidig 61:a 96:a
          Mvh Christian

          Hej

          Vet faktiskt inte, får hoppas att nån som vet kan svara 🙂

          /Pär

            april 12, 2016 kl. 20:57 #395635

            Jag med ? Isf har jag ett.
            //Christian

          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.