TurboDragons Vårträff 13/5

Forum Övrigt Allmänt TurboDragons Vårträff 13/5

Detta ämne innehåller 9 svar, har 5 deltagare, och uppdaterades senast av 2006-05-05 10:08.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare

saabsson
    Deltagare

Lördagen den 13/5 kl 14.00 träffas vi och kör vår årliga vårträff vid Djulö i Katrineholm!!!
    Alla är Varmt Välkomna från TvåTakt till Turbo, det är bra med så stor blandning som möjligt!
    Peoples Choise kommer att annordnas!

För mer info:
    http://www.turbodragons.com/forum/calend…5&year=2006

Mvh Niklas Zeipel

walle
    Deltagare

eran sida fungerar inte!!! går inte att kolla nåt jag vill inte bli meddlem för att läsa lite info mvh niklas

petter
    Deltagare

eran sida fungerar inte!!! går inte att kolla nåt jag vill inte bli meddlem för att läsa lite info mvh niklas

Måste du alltid skriva så surt i dina inlägg? Jag tror inte att Niklas Z hade för avsikt att undahålla dig informationen eller tvinga dig till medlemskap, så ett argt inlägg (dvs med en massa utropstecken) är helt onödigt. Två klick från länken Niklas Z postade fanns informationen, utan registrering: http://www.turbodragons.com/forum/viewtopic.php?t=1820

Mvh Petter

walle
    Deltagare

sluta upp med ditt skit snack jag skriver inte sura inlägg bara sånna som är nödvändiga.tror du jag gillar att kommentera om nåt inte fungerar?jag brukar hjälpa alla som jag kan hjälpa med tips å råd så ofta jag bara kan.

petter
    Deltagare

Det som står där ovan verkar surt. Du kanske inte menade att skriva surt, men det framstår så. Du kanske skulle lägga lite energi på att skriva så att dina inlägg inte missförstås?

Mvh Petter

walle
    Deltagare

det blir säkert bra ska du se.

petter
    Deltagare

Var det ett svar på mitt inlägg? I så fall: Vad menar du?

Mvh Petter

Bengt Åkesson
    Deltagare

En lite fråga från en som har Gripen som både landskaps och arbetsplatslogotype…

Varför kalla sig Turbo DRAGONS när det är en Grip i logotypen??? Turbo Griffins kanske…..?

Detta är inget påhopp. Bara en filosofisk tanke. Lycka till med träffen!

/B

matthias r
    Deltagare

Blir det någon marknad i stil med förra året? Denna dag eller vid ett senare tillfälle?/ Matthias R

saabsson
    Deltagare

Det blir Markand i år åxå Söndagen den 28:e Maj kl 09,00 vid Bilprovningen i Katrineholm!!!

http://www.saabklubben.com/ubbthreads/showflat.php?

Mvh Niklas

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng