Ulva Kvarnträff med Saabtema den 29/6

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Ulva Kvarnträff med Saabtema den 29/6

Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • juni 29, 2010 kl. 13:23 #159778

      Väderprognosen för kvällen säger strålande sol.
      Över 25 grader varmt med en svag vind från syd-sydväst
      :applause:

      Källa yr.no

        juni 29, 2010 kl. 19:16 #159793

        Några bilder från ikväll. Känns som rekord i antal bilar, det var ju fullt överallt. Jag lyckades klämma mig in i slänten vid uppfarten. Överlag var det en kul blandning av bilar även bortsett från Saabarna. GT750:n var något av en höjdpunkt på nåt vis även om 99 EMS:n inte var så dum den heller. Av någon anledning tog jag ingen bild på GT:n…

        96 V4 -69

      Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.