Ulva Kvarnträff med Saabtema den 29/6
- Detta ämne har 16 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast 2010-06-29 19:16 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Ulva Kvarnträff med Saabtema den 29/6
Några bilder från ikväll. Känns som rekord i antal bilar, det var ju fullt överallt. Jag lyckades klämma mig in i slänten vid uppfarten. Överlag var det en kul blandning av bilar även bortsett från Saabarna. GT750:n var något av en höjdpunkt på nåt vis även om 99 EMS:n inte var så dum den heller. Av någon anledning tog jag ingen bild på GT:n…
96 V4 -69
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem