Ulva Kvarnträff med Saabtema den 29/6
- Detta ämne har 16 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast 2010-06-29 19:16 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Ulva Kvarnträff med Saabtema den 29/6
Några som ska dit? Jag har ju svikit Saab för tillfället men det livar ju alltid upp att sparka lite Saabdäck…
96 V4 -69
Kör gamla E4an norrut från Uppsala, tag första vänster efter F16. Det är skyltat mot Ulva Kvarn.
Du kommer kanske på 55an från Enköping? När du närmar dig Uppsala så tar du av när vajerräcket slutar och motortrafikleden börjar, kör under 55an och fortsätt några km, du tar höger efter F16.
Kollar på Eniro, Ulva Kvarn finns med.
Länk till karta på hitta.se
För resande på 55:an västerifrån finns en trevlig genväg som går i stort sett i nordlig riktning och som syns på kartan. Tag av där texten 55 finns på kartan
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem