Ulva Kvarnträff med Saabtema den 29/6

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Ulva Kvarnträff med Saabtema den 29/6

Detta ämne innehåller 16 svar, har 8 deltagare, och uppdaterades senast av 2010-06-29 19:16.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare

Martin
    Deltagare

Kom med din Saab till Ulva Kvarn 7 km norr om Uppsala tísdagen den 29/6. Trevligt Saabsnack, god mat eller fika. [color:#3366FF]Välkommen!!![/color]

Tid ca 18-20:30

stjartmotor
    Deltagare

Några som ska dit? Jag har ju svikit Saab för tillfället men det livar ju alltid upp att sparka lite Saabdäck…

96 V4 -69

Martin
    Deltagare

Jag skall dit.
    Minst 20 Saabar lär det väl bli med lite fint väder.
    Som grädde på moset räknar vi med att få se den nya 9-5:an på närmare håll. BIVA har lovat att komma dit med ett exemplar.

fredrik
    Deltagare

Om alla förberedelser inför Msr går som det skall i helgen så kommer jag & Gerda med någon Saab

/Fredrik

greven
    Deltagare

Jag ska dit

dan mattsson
    Deltagare

Familjen Mattsson kommer med minst 3 bilar

cabmange
    Deltagare

Är det någon ide att komma med en 9000?

//MH

Martin
    Deltagare

Ja, absolut! Gärna din USA-specade…

lars2t
    Deltagare

Hej Greven, vi kanske ska ses i Rotebro som tidigare och köra gamla vägen upp till Ulva?

cabmange
    Deltagare

Hur hittar man dit? e4:n eller gamla e4:an?

//MH

lars2t
    Deltagare

Kör gamla E4an norrut från Uppsala, tag första vänster efter F16. Det är skyltat mot Ulva Kvarn.

Du kommer kanske på 55an från Enköping? När du närmar dig Uppsala så tar du av när vajerräcket slutar och motortrafikleden börjar, kör under 55an och fortsätt några km, du tar höger efter F16.
    Kollar på Eniro, Ulva Kvarn finns med.

Martin
    Deltagare

Länk till karta på hitta.se
    För resande på 55:an västerifrån finns en trevlig genväg som går i stort sett i nordlig riktning och som syns på kartan. Tag av där texten 55 finns på kartan

greven
    Deltagare
    Lars M wrote:
    Hej Greven, vi kanske ska ses i Rotebro som tidigare och köra gamla vägen upp till Ulva?

Låter som en utmärkt idé. Tid och plats i Rotebro ?

greven
    Deltagare
    Lars M wrote:

Blir tydligen uppsamling vid Järva krog och därefter körning gamla Uppsalavägen till slutmålet.

Magnus E
    Deltagare

Jag med familj kommer med båda Saabarna! 🙂

Saab 96 -61 Saab 97 -72 Saab 900 -95

Jag ber om ursäkt för eventuella stavfel, jag är dyslektiker
    Magnus E

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng