Uppsalaträffen

  • Författare
    Inlägg
    • maj 17, 2003 kl. 19:41 #9488

      Ett jättestort TACK till alla som deltog på dagens Uppsalaträff! Utan Er hade det inte blivit någon träff…
      Inte mindre än drygt 60 Saabar kom till start, av 72 anmälda.

      Trots hot om regn från meterologerna sken solen genom molnen, endast ett fåtal regnstänk vågade sig ned från himlen.

      Jag vill även TACKA mina funktionärer, mamma Gunilla, pappa Lave och morbror Carl!
      Samt mina sponsorer Mekonomen i Fyrislund Uppsala, Micro i Uppsala och Saab Motorcentrum i Uppsala.

      Tyvärr hörde jag i efterhand en del tråkiga kommentarer om att Fredrik vann tipsrundan i år…
      Jag vill härmed påpeka att Fredrik över huvudtaget inte är med och arrangerar denna träff, han är ju 08-grabb för skjutton…
      Frågorna skrevs ut och skickdes per post till banläggaren, Lave, när Fredrik inte var hemma.

      Jag är mycket nöjd med dagen och jag tror och hoppas att alla Ni som var där hade en trevlig stund tillsammans med likasinnade Saabtokar.
      Vi ses igen nästa år…

      Hälsningar Gerda.

        Anonym
        maj 19, 2003 kl. 09:48 #69273

        Hej! Tack Gerda med team för en helt fantastisk SAAB-dag. Vacket väder och sköna slingrande vägar och trevliga människor. Jag var lycklig hela dan av att se blårök och höra vinkelmotordunk! Vi ses hälsar Bruno-Sigvard95L Keep Freewheeling!

          maj 19, 2003 kl. 12:40 #69274

          Tack Gerda med Stab! Mycket bra arrangemang med härlig slinga, kluriga frågor, fina bilar och trevliga likasinnade.
          Det var också mycket kul att så många dök upp vid det spontana mötet i Upplands Väsby så att man fick möjlighet att ”För-SAABa” lite innan den verkliga träffen. Vi bildade en lång härlig kolonn med SAAB:ar av olika typ och bestyckning. Vilken härlig vy!
          Vi ses snart igen!
          ///Harald

            maj 19, 2003 kl. 12:42 #69275

            Harald, kan man möjligen kalla dig försaabad nu när du för-saabat?
            Bilder från U-a

              maj 19, 2003 kl. 15:39 #69276

              Visst får du gärna kalla mig försaabad. Hellre det än för försabbad i alla fall
              Vilka fina bilder Martin!
              Harald

                maj 19, 2003 kl. 17:24 #69277

                Tjena!
                Jag tackar oxå Gerda med stab för en väl genomförd Uppsalaträff. Har bara en liten undran, var vart han som fick punktering av? Åkte han hem direkt efter han bytt däck eller?
                Jag kansk snodde tröstpriset från han????
                Själv gick det kanonbra ända till Ramsta kyrka.
                500 meter kvar till mål då ville inte bensinpumpen mer. Vad skall man göra? Efter ett par timmar så svalnade den så jag tog mig hem i alla fall. Hur kommer det sig att pumpen blir så varm att den inte vill pumpa? Är det någon som har något tips?
                Tack ännu en gång för en kul träff.

                Bensinpumpen!!!!!!!!!!!

              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.