Vad gillar ni märket på min overall?

Forum / Övrigt / Off Topic / Vad gillar ni märket på min overall?

  • Författare
    Inlägg
    • maj 7, 2003 kl. 18:34 #9471

      Hej alla glada studenter och andra!
      Vad gillar ni märket på min overall?

      Har haft det på overallen ett tag, men har inte kunnat ta nån bild på det förrän nu! Det är en riktigt festmagnet!
      Overall1
      Overall2

        maj 7, 2003 kl. 19:07 #69236

        Hej!

        Personligen är jag ju överlycklig över att plugga på det väl enda universitet i landet (Göteborgs) som inte kör med studentpyjamas, men det här visar ju att det går att ha smakfulla inslag i overallkulturen också!!

        Mvh Petter

          maj 8, 2003 kl. 01:07 #69237

          Trevligt =)

          /Nisse
          Team Gbg
          96 V4 '77b
          9-3 Sport '99

            maj 8, 2003 kl. 10:36 #69238

            David V:

            Trevligt med overallstudenter på detta forum också! När jag är klädd i overall så går min V4 extra fort, för jag har ett ”Edelbrock”-märke på armen… Kallas det för dekaltrim kanske?

              maj 8, 2003 kl. 12:00 #69239

              måste göra ett inlägg här..70 tals saabar går klart bäst om man ikläder sig vinröd ”Farbror Barbro” plyschoverall från ca 1976..

                maj 8, 2003 kl. 15:17 #69240

                ..eller trenchcoat, keps och skepparkrans!

              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.