Hej alla glada studenter och andra!
Vad gillar ni märket på min overall? 
Har haft det på overallen ett tag, men har inte kunnat ta nån bild på det förrän nu! Det är en riktigt festmagnet!
Overall1
Overall2
Hej!
Personligen är jag ju överlycklig över att plugga på det väl enda universitet i landet (Göteborgs) som inte kör med studentpyjamas, men det här visar ju att det går att ha smakfulla inslag i overallkulturen också!! 
Mvh Petter
David V:
Trevligt med overallstudenter på detta forum också! När jag är klädd i overall så går min V4 extra fort, för jag har ett ”Edelbrock”-märke på armen… Kallas det för dekaltrim kanske? 
måste göra ett inlägg här..70 tals saabar går klart bäst om man ikläder sig vinröd ”Farbror Barbro” plyschoverall från ca 1976..
..eller trenchcoat, keps och skepparkrans! 