Valborgs historia…

Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Valborgs historia…

  • Författare
    Inlägg
    • april 29, 2006 kl. 08:49 #14144

      Jag skulle bara ner i källaren och tvär spänna på handbromsen på min sambos V4 besiktning på tisdag 2/5. har dragit ut på det lite pga ”Latmasken” Så vad händer jo en vajer går av… vad göra en lördag då vi skulle ut till stugan och ta det lungt ta en öl och elda en brasa. Jo det blir att åka in till stan och hoppas det finns en bromsvajer och sen nån timme till i garaget och byta den. istället för att korka upp en kall och njuta… Sensmoralen i det hela. Varför i H*****E drar man ut på allt, haft 3 veckor på mig hade det blivit av förra veckan då hade allt gått bra. Men det är ju en dag i morgon också å då ska jag dricka öl…

      Danne

        april 29, 2006 kl. 09:09 #94450

        Typiskt Vännäsbor 😛

        2x 92B -53 (Svart)
        95 -61 (Pärlgrå)
        99 -69 Custom (Vit)
        900 TurboS Cabriolet -91 (Platinagråmetallic)
        9000 CDE -94 (Platinagråmetallic)
        9-5 Anniversary Edition, -07 (Ice Blue Metallic)
        9-3 Griffin -12 (Carbon Grey Metallic)

          april 29, 2006 kl. 13:35 #94451

          Ja det kan vara sant men nu är pärlan hel igen. Ny bromswire från laitis så nu ska nog besiktningen gå bra

            april 29, 2006 kl. 14:01 #94452

            Hoppas den går igenom! Jag har själv besiktning på onsdag, jag vet hur det känns. Jag måste också spännan handbromsvajern. *suckar* Det är inte bara i Vännes folk är sega.

          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.