Vårträff i Borlänge 19/5

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Vårträff i Borlänge 19/5

• Detta ämne har 10 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast 2012-06-10 20:57 av .
Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    saabo
    Deltagare

Hej,
    för andra året kör vi en vårträff i Borlänge, den 19:e maj är det dags. Förra årets vårträff var mycket uppskattad och vi kör samma upplägg i år. Uppställning utanför Carlia Bil, hederspris till Peoples Choice samt Längsta resväg till träffen. Se bilaga för info och tider.

Förra året hade vi många olika modeller från 2t till Viggen inkl cabbar och längsta sträckan nån hade till träffen var nånstans omkring 20+ mil. Förhoppningsvis kan vi bli ännu fler i år.

Välkomna hälsar Henrik och Benny

alvin
    Deltagare

Verkar vara mycket intresse för träffen i år och kan bara vädret hålla sig hyfsat så blir det en kul dag.

saabo
    Deltagare

Lördagen närmar sig och väderprognosen ser bättre och bättre ut!
    För dom som kommer söderifrån över Grängesberg/Ludvika så tänkte vi köra gemensamt sista biten till Borlänge. För dom som vill hänga på så åker Benny från Tanka-Mossplan i Ludvika 09:30. Vi tar även ett stopp på Rastplatsen vid Långsjön och åker därifrån 09:40 om man hellre vill ansluta där.

Ser fram emot en trevlig dag!

/Henrik

saabo
    Deltagare

Väderutsikterna bjuder på växlande molnighet och ca 15 grader, ser onekligen lovande ut.
    900 cabben står redo och ivrig i garaget att få komma ut, verkar som att vi blir minst 5 st från Ludvikahållet, bland annat en tidig 99:a och en 900 t8 Aero.

Dalarnas tidningar kommer och gör ett reportage på plats hos Carlia så hoppas att fler dammar av sina bilar och visar att Saab-andan lever fortfarande!
    :AP

Väl mött i morgon!

saabo
    Deltagare

Tack till alla som kom idag, med egna bilar eller bara för att titta. Det blev en kanondag!
    Trevligt folk, fint väder och inte minst fina bilar. Det var härligt att bara gå runt och insupa atmosfären!
    :AP

Lägger upp några bilder av halvbra kvalitet. Dom visar i alla fall på vilken bredd vi hade idag, närmare 50 år av ren och skär körglädje!

norman
    Deltagare

Första gången jag var på SAAB-träff idag 🙂
    Tack till er som ordnade och grattis till vinnarna :AP fast det är vi ju alla som har SAAB 😉

saabo
    Deltagare
    larven
    Deltagare

Tack för en trevlig träff 🙂

direstraits
    Deltagare

Hej alla!

Jag är helt ny här på forumet men har haft min 96 TT -66 sedan förra sommaren ungefär.
    Kommer det blir flera sånna här träffar i Borlänge-området?!
    Jag river fortfarande mitt hår då jag missade denna.
    Jag själv bor i Stockholm, men är i Leksand ungefär varannan helg nu på sommaren där även bilen finns.

/ Fredrik Pettersson

krister k
    Deltagare

Fredrik; Blir träff i Hedemora 19-21 juli: http://forum.saabklubben.se/viewtopic.php?f=22&t=3416

Välkommen!

direstraits
    Deltagare

@Krister K wrote:

Fredrik; Blir träff i Hedemora 19-21 juli: http://forum.saabklubben.se/viewtopic.php?f=22&t=3416

Välkommen!

Tack Krister, det ser jag fram emot!
    Det är ju dock låååångt bort i tiden, fler träffar vill jag ha! 😀

/ Fredrik

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng