Viggen: nästan där
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2025-07-24 08:28 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / NG900/OG9-3 / Viggen: nästan där
Igår rullade min Viggen ut från bilvården – spegelblank lack, restaurerade fälgar och nytoppade stötfångare och bromsok. Den ser ut som ny! Nästa steg är nya dörravtäckningar och några andra smågrejer.
Hej. Den är verkligen fin. Lägg gärna in dina bilder från nästa steg i din tråd ”Min nya Viggen” I kategorin ”Projekt/Min bil” så att det finns samlat i samma tråd. Mvh Bengt
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem