Viggen: nästan där

Forum / Modellspecifika forum / NG900/OG9-3 / Viggen: nästan där

  • Författare
    Inlägg
    • juli 19, 2025 kl. 11:20 #522578

      Igår rullade min Viggen ut från bilvården – spegelblank lack, restaurerade fälgar och nytoppade stötfångare och bromsok. Den ser ut som ny! Nästa steg är nya dörravtäckningar och några andra smågrejer.

        juli 24, 2025 kl. 08:28 #522649

        Hej. Den är verkligen fin. Lägg gärna in dina bilder från nästa steg i din tråd ”Min nya Viggen” I kategorin ”Projekt/Min bil” så att det finns samlat i samma tråd. Mvh Bengt

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.