VinterSAABträff i Karlstad 17 feb 2007!

Forum Övrigt Allmänt VinterSAABträff i Karlstad 17 feb 2007!

Detta ämne innehåller 7 svar, har 5 deltagare, och uppdaterades senast av 2007-02-18 13:27.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare

Dicst
    Deltagare

[color:#CC0000]God Jul och Gott Nytt på Er alla Saabvänner![/color]

Här kommer en julklapp från oss Värmlänningar, VinterSAABträffen i Karlstad 2007.

Läs inbjudan i Bakrutan eller på denna länk som finns på min hemsida.

Alla intresserade är välkomna att deltaga, oavsett på vilken nivå man tillämpar sitt Saabintresse. MEN, för att kunna planera sittplatserna och matåtgången vill jag gärna att Ni anmäler Er till mig enligt info i annonsen.

Mer info kommer löpande. Väl mött på Café August lördag den 17:e februari!
    /Dick.

Dicst
    Deltagare

Go vänner!
    Nu är det snart bara tre veckor kvar till VinterSAABträffen. Anmäl Er gärna redan nu, så blir det lättare för mig att planera och genomföra.

Ring mig gärna på 0730 391026

Mvh
    /Dick.

Dicst
    Deltagare

Heja! Nu är vi drygt 30 anmälda om allt stämmer (plus några svävande). 😀

Jag kommer ge café-värdinnan en indikation på antalet gäster på lördag för att hon ska kunna planera bemanningen i köket, men det är fortfarande möjligt att anmäla sig hela nästa vecka.

För den som tänker planera byte av grejor så kommer det folk från både Göteborgsområdet, Stockholm och Vadstena (ja, gissa vilka) som kommer ha med sig lite saabprylar till försäljning och för påseende.
    Vill ni veta vilka som kommer att delta för att planera ev transporter? Skicka mig ett mail, PM eller ring 0730 391026.

/Dick

Martin
    Deltagare

[size:17pt][font:Verdana][color:#FF6600]Med en tillönskan om en trevlig träff!![/color][/font][/size]

Dicst
    Deltagare

Tackar!

Nu har jag fått höra ryktesvägen att det dyker upp flera Saab-anhängare som färdas på vägarna i dessa dagar. Inga som jag har på listan än, men alla är givetvis välkomna! I skrivande stund kan vi bli bortemot 50 st. :applause:

/Dick.

matthias r
    Deltagare

KUL!

Lite transportplanering bara… frågar därför även här:
    http://www.saabklubben.com/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=53156

pelle s
    Deltagare

Toppentrevlig träff!
    Trivsamt att det finns entusiaster som drar ihop dylika arrangemang.
    Och tack alla som kom!

:worshippy:
    Pelle

Lollo
    Deltagare

Håller med Pelle, en stor eloge till Dick för en bra ordnad träff. :applause: :applause:
    (bli int för kâri nu Dick) :duck:

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng