Hej
Har också fått problem med parkeringsensorn. Om man ska byta bak är det samma sensor på alla 4 positioner?
Verkar som att dom främre skiljer mellan yttresonsorer och dom i mitten.
Hoppas någon vet.
Hej
Har också funderat över detta. Hade varit intressant att veta hur det ser ut bland våra 9-5or.
Har varit i kontakt med Shipman men dom hade inte planer på att tillverka bakre subframe än. Enligt dom var det mest efterfrågan framvagnsbalken.
Vet att framvagnsbalken nytillverkas både till XWD & FWD finns hos SSKr samt Shipman bildelar.
Hej
Finns även att köpa nytillverkade från Klokkerholm via några företag på Bildelsbasen till rimlig kostnad och bytet var inte särskilt dyrt det heller.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem