Hej!
Fått något napp?
Om inte så kan du maila mig
på christinan28@hotmail.com
Kolla stavningen ?
Mvh Christian
Med allra största sannolikhet kommer jag aldrig att ha en 92:a så vill någon köpa den så är den till salu.
200kr plus ev frakt
https://www.tradera.com/item/343636/420245179/sport-ratt-saab-96-saab-v4
Hej.
Finns kylen kvar på bilen? Skick och ev pris? Har du nån bild?
Mvh Christian
Hej.
Maila mig på christinan28@hotmail.com
(Kolla stavningen) för mer info
Mvh Christian
Hej.
Jag har ett objekt(vrak) stående. Kollar statusen på insatserna i morgon. Finns det nån i ok skick är priset 100kr plus frakt
Mvh Christian
Hej.
Japp, det funkar som det ska och hänger inte.
Njae, det är nog spår av vatten efter att jag tvättat av smutsen.
Bifogar ett ”torrt” kort ?
Mvh Christian
Hej!
Ursäkta dröjsmålet..livet kom emellan.. som vanligt ?
Så här ser det ut.
100kr plus ev frakt
Mvh Christian
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem