Henrik

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • januari 23, 2018 kl. 10:57 #439956

      Hej Bengt,

      tack så jättemycket för ditt svar. Bättre sent än aldrig…? 😀

      MVH
      Henrik

      Nybliven ägare till min tredje SAAB 900, men detta är den första med turbo och Toppola. Fantastiskt att alla gamla SAAB:ar luktar exakt likadant... 😀