Henrik @henkemannen Aktiv 5 år sedan Hem Profil Aktivitet Evenemang Forum Vänner 1 Grupper Startade ämnen Skapade svar Deltagande Favoritmarkeringar Search for: Sök Forumsvar skapade Författare Inlägg Henrik januari 23, 2018 kl. 10:57 #439956 Hej Bengt, tack så jättemycket för ditt svar. Bättre sent än aldrig…? 😀 MVH Henrik Nybliven ägare till min tredje SAAB 900, men detta är den första med turbo och Toppola. Fantastiskt att alla gamla SAAB:ar luktar exakt likadant... 😀 Settings Författare Inlägg