hotrodnisse

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • januari 4, 2010 kl. 22:16 #150746

      Får tacka för svar, och länken !!

        januari 3, 2010 kl. 21:10 #150705

        Någon som vet om denna bils vidare öde, byggd tidigt 70-tal, var med i Wheels för några år sen, då stog den vid ett brannskadat uthus, där den stått i många år ????

          januari 3, 2010 kl. 20:45 #150703

          Vilken trevlig tråd, många läckra byggen som jag minns från min ungdom, bilar som man såg på Mantorp Park under 70-80 talet, och läst om i diverse motortidningar !!

            januari 3, 2010 kl. 20:24 #150699

            Vilket fränt bygge !!