Någon som vet om denna bils vidare öde, byggd tidigt 70-tal, var med i Wheels för några år sen, då stog den vid ett brannskadat uthus, där den stått i många år ????

Vilken trevlig tråd, många läckra byggen som jag minns från min ungdom, bilar som man såg på Mantorp Park under 70-80 talet, och läst om i diverse motortidningar !!
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem