Hej och tack,jag kan leva med det.
ville bara veta om det är något fel.
mvh Inge
Hej.
När jag släpper gasen går motorn ner till tomgång ca 1000 rpm.
Detta tyder på att det inte finns någon aktiv koppling mellan motorn och växellådan aktiverad.
Ska det vara så?
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem