Inge Lundgren

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • maj 6, 2026 kl. 07:41 #527907

      Hej och tack,jag kan leva med det.

      ville bara veta om det är något fel.

      mvh Inge

        april 29, 2026 kl. 11:19 #527749

        Hej.

        När jag släpper gasen går motorn ner till tomgång ca 1000 rpm.

        Detta tyder på att det inte finns någon aktiv koppling mellan motorn och växellådan aktiverad.

        Ska det vara så?