Patric Persson

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • april 26, 2025 kl. 10:44 #520890

      Går att nå mig på 070-5720 177

        mars 19, 2023 kl. 00:23 #501178

        Hej! Finns det kvar?
        Köper gärna isåfall.
        Du når mig på 0705720177

          september 16, 2022 kl. 08:18 #497051

          Tänkte bara uppdatera att jag tror jag löste problemet. Säkringen till höger kurvljus var trasig. Får ingen felkod i sid eller med tech2 nu.
          Har dock inte provkört bilen då stötfångare o skärmar är på omlackering, men lyktorna går fortfarande inte upp/ner eller sida/sida när jag vrider på tändningen.

          Kanske går till sig när ja kört några meter men fortfarande ett frågetecken.

            augusti 19, 2022 kl. 21:17 #496403

            Maxpris?

            Beror på vad det är för hjul.

            Tx 18” t.ex säljer till slut för 10-12 och fort för 8.

            Har bra koll på marknadspriserna och bjuder motsvarande 🙂

              april 12, 2022 kl. 13:55 #493269

              Hej, köper fälgarna av dig. Skicka sms till 0705720177!

                april 12, 2022 kl. 13:53 #493268

                Är det någon som lagt bud?

                  februari 23, 2022 kl. 09:47 #492377

                  Jag har en komplett med läpp. Bra skick

                    oktober 26, 2021 kl. 13:48 #489749

                    Upp.
                    Köpt en 900i -88 jubileum t16 Aero klon som donatorbil.

                    Så letar nu först o främst efter Trubbnos Aero sidosköldar fram+bak samt reflexramp.

                    Betalar bra för rätt delar

                      augusti 16, 2021 kl. 19:12 #487411

                      Hejsan,
                      Angående skenorna till sidokjolarna, så tror jag de är lite svårfunna. Haft en köpannons här på forumet ett tag, men inget napp. ”Fästprofil för 900og Aero-kit köpes”
                      Även önskat om nytillverkning av reservdelsförsäljningen, men det kanske inte finns tillräckligt intresse (eller kapital för tillverkning). ”Vad vill ni att klubben skall nytillverka?” på sida 9 ( i min webläsare)
                      Så om du typ hittar en passande ”aluminiumprofil på Biltema” eller nåt, så får du gärna tipsa ? Lycka till i sökandet.

                      Ja jag har inget hopp att hitta dem, utan letar snarare efter en sönderrostad trubbnos Aero eller liknande. Verkar vara lika svårt att hitta ett trubbnos paket löst som en hel bil…

                        augusti 15, 2021 kl. 01:33 #487337

                        Har en schussler till salu. Bra skick, dåligt underarbete på lacken så det har spruckit o lossnat en flaga bara.

                          augusti 4, 2021 kl. 18:21 #487023

                          Pm skickat