kejsarn

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • juli 25, 2021 kl. 12:28 #486563

      Helt av samma åsikt!!!!

        december 11, 2017 kl. 19:43 #438857

        Tack Björn!
        Det var schysst jag beställer dem från DO88.
        Hade bäst
        Fredrik

          december 5, 2017 kl. 19:06 #438722

          Tackar på förhand !

            oktober 23, 2017 kl. 11:44 #436155

            Hej!
            Är osäker men år ett och två har jag köpt ”kanske” av Dig sådana till Finland. Skulle nu vilja ha några igen….
            Svara till min mail fredrik.geisor@pp.inet.fi så berättar jag mera.
            MVH
            Kejsarn