KÖPES SLANGAR OCH RÖR TILL OG900 INTERCOOLER 88-93

Forum / Sälj/Köp / Delar, köpes och efterlyses / KÖPES SLANGAR OCH RÖR TILL OG900 INTERCOOLER 88-93

  • Författare
    Inlägg
    • december 5, 2017 kl. 16:51 #438706

      Hej!
      Har sökt på nätet men kammat noll… Ifall någon har att sälja intercooler rör med slang stumpar är jag intresserad.
      Sänd meddelande här via eller direkt fredrik.geisor@pp.inet.fi. Jag har adress både i Finland och Sverige.

        december 5, 2017 kl. 18:45 #438716

        Ska kolla imorgon om jag inte har kvar sådant

          december 5, 2017 kl. 19:06 #438722

          Tackar på förhand !

            december 11, 2017 kl. 10:22 #438846

            Slangstumpar finns iaf på DO88 att köpa i olika kulörer.
            https://www.do88.se/en/artiklar/saab-900-turbo-86-93-pressure-hoses.html
            Tror jag har en uppsättning rör liggandes som är blästrade men inte behandlade efter detta.
            //B

            Björn
            Västerås
            Garaget: www.garaget.org/Mr_SunBear
            Instagram: www.instagram.com/mr_sunbears_garage
            Projekttråd STCS http://forum.saabturboclub.com/showthread.php/148978-Mr_SunBear-s-Garage-Bilarna-och-projekten

              december 11, 2017 kl. 19:43 #438857

              Tack Björn!
              Det var schysst jag beställer dem från DO88.
              Hade bäst
              Fredrik

            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.