micke36

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • maj 22, 2007 kl. 20:09 #106799

      Du har helt rätt! Där fanns ett V4 skogsvrak till salu på nätet för 4papp UTAN fr.skärm hjul m.m. m.m. å sen är ju 99an BETYDLIGT modernare å rymligare.

        maj 22, 2007 kl. 20:06 #106798

        Behåll den, den e ju skattebefriad och du vet ju inte va du för när du köper något ”nytt”.

          maj 22, 2007 kl. 19:18 #106792

          Ja det blev den mellan 81-84 och heter GLS som tidigare. M85 kom 900C(carburator)med ett nytt förgasarfabrikat, då försvann dubbelförgasaren.

          Mvh Micke som jobbade på Saabfabriken på den tiden

            november 26, 2002 kl. 15:16 #82791

            VARNING E de en Hmotor så måste du sätta på ett insug från en Hmotor(EJ ngn Bmotor d.v.s. äldre än 1980)