Hallå Jocke!
Skrivit till dig i meddelanden men det kanske inte syns. Jag är intresserad av bilen, men har mitt garage i norduppland och dålig tillgång till biltransport. Därför undrar jag var i landet du är och om du bedömer att den är körbar från där du är? (Obs, inget jag håller emot dig ifall den skulle braka halvvägs :).
Ha det! 🙂
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem