tord44

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • maj 29, 2015 kl. 17:10 #374671

      Stämmer men hittar inte sådana är en M14 men frågan är stigningen
      1.25 eller 1.5 någon som vet
      Står UB 8 8 på bulten.

        mars 17, 2015 kl. 17:27 #202472

        Så fick till det efter alla tips dvs på nya pumpen så sitter + och – annorlunda samt att i saaben så var – märkt med ett rött överdrag. Så den gick så klart åt fel håll :/
        Nåja nu går bilen som en klocka 🙂
        Tack för alla tips!
        /T