Torpedo

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • juni 9, 2025 kl. 16:37 #521964

      Hej Göran! Stort tack för hjälpen och kollen. Mvh //Birger

        juni 8, 2025 kl. 21:23 #521951

        Stort tack Göran och Bernt! Era tips förkortade letandet betydligt. Det visade sig att klämman suttit på vänster styrväxeldamask. Nu sitter det en buntband där, svårt att sträcka upp ordentligt men jag hoppas det funkar tills jag hittar en smal slangklämma. Åter stort tack för snabba svar! //Birger

          februari 15, 2020 kl. 09:51 #467255

          Hej och tack för snabbt svar! Jag tyckte att Maptun oken såg lite klumpigare ut än SAAB ok för 314mm bromsskiva. Med vänlig hälsning