Stort tack Göran och Bernt! Era tips förkortade letandet betydligt. Det visade sig att klämman suttit på vänster styrväxeldamask. Nu sitter det en buntband där, svårt att sträcka upp ordentligt men jag hoppas det funkar tills jag hittar en smal slangklämma. Åter stort tack för snabba svar! //Birger
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem