viktor karvinge

Forumsvar skapade

  • Författare
    Inlägg
    • juni 6, 2007 kl. 17:40 #107569

      Hej! Skönt att höra att SAABdårarna mobiliserar! 😉 Såg att utrymme utlovades! Om det mot förmodan skulle behövas har jag också gott om plats för skönheten. (inomhus ovan mark)
      Har även en liten lastbil som kanske är lämpad för transporten, om alternativet lastmaskin är aktuellt (min kran når inte så högt). Bor i Sala, hanterbart avstånd. Involvera mig gärna i mailinglistan om hur det går! viktormannen@hotmail.com
      Ovan nämnda lastbil kranade nyss hem en bottenlös 92a utan baklucka, men husbilen kräver lite större kran…