Kinnekulle; Bakom ratten på 93:an

Forum / Övrigt / SSR / Kinnekulle; Bakom ratten på 93:an

  • Författare
    Inlägg
    • februari 8, 2005 kl. 11:26 #12221

      Har lagt ut en film från förarplats runt Kinnekulle.

      Filemn tagen från 1000-cc racet våren 2004

      Justera upp volymen och åk med.

      http://www.classicsaabracing.com länken ligger på 1:a sidan på svenska

      Hälsn Göran

        februari 8, 2005 kl. 11:32 #84797

        Hej Göran.
        Mysko, jag lyckas inte hitta något innehåll på den sidan (alltså ej error 404), det går helt enkelt inte att ladda.
        Kör IE6.0

          februari 8, 2005 kl. 13:11 #84798

          Jag har inga problem Dick! Kör också IE 6.0.
          Härlig snutt med härligt ljud

            februari 8, 2005 kl. 13:27 #84799

            Jo det är en Quicktime, så ladda hem pluginet kanske det funkar

            http://www.apple.com/se/quicktime/products/qt/

            /G

              februari 8, 2005 kl. 16:03 #84800

              Så ska det låta

                februari 14, 2005 kl. 19:40 #84801

                Denn filmen var helt SUPER! virkelig noe man bilr motiver av, i en kald vinter.
                Er det flere som har slike snutter? Ladda opp dem…..

                  juni 6, 2005 kl. 19:30 #84802

                  Hej!

                  Just saw the film… Great!

                  What has been done to the car?
                  I have a 93F at home which I want to restore and perhaps go racing with. I am already ”XP-användare” which means I have the complete tuning-manual.

                  But it would be nice to know a bit about that particular car out of the video…

                  Best Regards,
                  Erik

                    juni 9, 2005 kl. 18:37 #84803

                    Skulle vara kul om den gick att ladda ner….

                      juni 11, 2005 kl. 16:08 #84804

                      Det är bara att klicka på pilen längst ner till höger (eller höger klicka) på filmen och välja: Save As QuickTime Movie och hoppas på att Classic Saab Racing
                      inte har något något att invända mot det

                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.