Kinnekulle; Bakom ratten på 93:an
- Detta ämne har 8 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast 2005-06-11 16:08 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Har lagt ut en film från förarplats runt Kinnekulle.
Filemn tagen från 1000-cc racet våren 2004
Justera upp volymen och åk med.
http://www.classicsaabracing.com länken ligger på 1:a sidan på svenska
Hälsn Göran
Jag har inga problem Dick! Kör också IE 6.0.
Härlig snutt med härligt ljud 
Jo det är en Quicktime, så ladda hem pluginet kanske det funkar
http://www.apple.com/se/quicktime/products/qt/
/G
Hej!
Just saw the film… Great! 
What has been done to the car?
I have a 93F at home which I want to restore and perhaps go racing with. I am already ”XP-användare” which means I have the complete tuning-manual.
But it would be nice to know a bit about that particular car out of the video… 
Best Regards,
Erik
Det är bara att klicka på pilen längst ner till höger (eller höger klicka) på filmen och välja: Save As QuickTime Movie och hoppas på att Classic Saab Racing
inte har något något att invända mot det 
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem