Spionbilder på mexiko bilen…

Forum / Övrigt / SSR / Spionbilder på mexiko bilen…

  • Författare
    Inlägg
    • september 21, 2006 kl. 20:50 #14859

      Har idag kommit över några spionbilder på bilen som skall över atlanten och åka rally… Den ser ruskigt snabb ut, eller rättare sagt, den verkar få stopp fort! titta och njut! / Magnus

        september 22, 2006 kl. 05:41 #98674

        Bak bromsar????

          september 22, 2006 kl. 07:29 #98675

          MER BILDER!!!

          Snääääääälla?!

          Kram
          Pelle

            september 22, 2006 kl. 11:24 #98676

            Skulle gärna vilja se lite bilder på innfästningen till det bromsoket??

            Snälla??

              september 22, 2006 kl. 20:45 #98677

              Jag är ledsen Truls och ni andra, fick inte med mig några fler detaljbilder
              innan vakterna kom och motade bort mig… får se om jag kan få något mer
              tillfälle för att fota i smyg!
              /magnus

                september 29, 2006 kl. 18:57 #98678

                Tydligen inget appK däröver. Är det mesta fritt ?

                  september 29, 2006 kl. 23:27 #98679

                  Det gör inget Magnus, jag hittade garaget och grannen var snäll och låste inn mig så jag kunde ta några flera bilder…

                  Jag är ledsen Truls och ni andra, fick inte med mig några fler detaljbilder
                  innan vakterna kom och motade bort mig… får se om jag kan få något mer
                  tillfälle för att fota i smyg!
                  /magnus

                    september 29, 2006 kl. 23:34 #98680

                    En bild till

                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.