Spionbilder på mexiko bilen…
- Detta ämne har 7 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 2006-09-29 23:34 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Har idag kommit över några spionbilder på bilen som skall över atlanten och åka rally… Den ser ruskigt snabb ut, eller rättare sagt, den verkar få stopp fort! titta och njut! / Magnus
Skulle gärna vilja se lite bilder på innfästningen till det bromsoket??
Snälla??
Jag är ledsen Truls och ni andra, fick inte med mig några fler detaljbilder
innan vakterna kom och motade bort mig…
får se om jag kan få något mer
tillfälle för att fota i smyg!
/magnus
Det gör inget Magnus, jag hittade garaget och grannen var snäll och låste inn mig så jag kunde ta några flera bilder…
Jag är ledsen Truls och ni andra, fick inte med mig några fler detaljbilder
innan vakterna kom och motade bort mig…får se om jag kan få något mer
tillfälle för att fota i smyg!
/magnus
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem