Rallyfrågor
- Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2007-02-14 21:51 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Hej!
Jag kör rally i grupp E med en 99:a -83, den går bra men man skulle ju ändå vilja utveckla bilen till en grupp H när tid och pengar finns!
Så därför har jag några frågor som jag hoppas få svar på, så att man har något att fundera på tills den tiden kommer.
Eftersom de inte direkt går några saabar i södras distrikt så får jag hoppas att ni kan hjälpa mig!
Vad får man göra på motorn och vad är lämpligt (förgasare m.m.)
Vad skiljer den lilla och den stora lådan?
Finns det någon som gör lådor fortfarande eller de räcker med en diff till en std.låda?
Pris på låda/diff?
Mvh
Andreas
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem