saab 900i-86 dör vid vänstersväng
- Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2013-12-02 21:26 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / saab 900i-86 dör vid vänstersväng
som rubriken lyder, när man svänger fullt åt vänster så dör den. någon som vet vad som är fel?:)
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem