saab 900i-86 dör vid vänstersväng

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / saab 900i-86 dör vid vänstersväng

  • Författare
    Inlägg
    • december 2, 2013 kl. 11:37 #26341

      som rubriken lyder, när man svänger fullt åt vänster så dör den. någon som vet vad som är fel?:)

        december 2, 2013 kl. 15:58 #197030

        Händer det oavsett hur mycket bensin du har i tanken? Och är det någon skillnad på hur snabbt du kör, hur skarpt du svänger o.s.v.?

          december 2, 2013 kl. 21:26 #197032

          Se denna tråd. Lycka till.

          viewtopic.php?f=2&t=2402&hilit=motorstopp

        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.