Träff på Daisy’s Sätra 18/3
Forum / Lokalsektioner / Stockholmssektionen / Träff på Daisy’s Sätra 18/3
- Detta ämne har 8 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 2015-06-28 12:24 av
Markus Bergman.
-
FörfattareInlägg
-
mars 16, 2015 kl. 19:16 #27014
Flera av er har säkert även fått SMS från Wendan om det, men vi kör ut en blänkare på forumet också. Säsongens första träff i Stockholm blir nu på onsdag den 18/3 kl. 18 på Daisy’s Sätra. Kom förbi för trevligt sällskap, god mat och senaste nytt från årsmötet i Trollhättan!
Adressen är Strömsätravägen 1, Skärholmen.

Det finns fler bilder på http://saabblog.net/2015/04/29/turbo-meeting-in-saetra/ 🙂
maj 19, 2015 kl. 20:18 #374055Lite bilder från en annan träff några veckor senare.


Saab 96 TT ´64, "Sportbulan"
Saab 96 TT ´65 "PruttIngvar"
Saab 99 GL ´83 "Tant Brun"
Saab 900 Turbo cabriolet ´87 "TureTurbo"
Saab 900i ´88 "Prins Charles"
Saab 9-3 SC, 2.0t ´09Skämsbil:
Renault Zoe ´22Kassör Svenska Saabklubben samt medlem i Bakrutans redaktion
maj 19, 2015 kl. 20:23 #374056Ytterligare någon vecka senare var det bara bilder på denna pärla.

Saab 96 TT ´64, "Sportbulan"
Saab 96 TT ´65 "PruttIngvar"
Saab 99 GL ´83 "Tant Brun"
Saab 900 Turbo cabriolet ´87 "TureTurbo"
Saab 900i ´88 "Prins Charles"
Saab 9-3 SC, 2.0t ´09Skämsbil:
Renault Zoe ´22Kassör Svenska Saabklubben samt medlem i Bakrutans redaktion
juni 13, 2015 kl. 16:33 #375421Saab-vänner!
Dags för någon träff i Stockholms området?
Jag är ivrig på att träffas och snacka Saab!
Mvh/
Daniel, Nykvarnjuni 14, 2015 kl. 17:23 #375438Absolut! Norr-ort är inte farligt långt. En bra anledning till att lägga lite mil på OG-cabben ;o)
Tid? Plats? Fler intresserade?
/
Dannejuni 28, 2015 kl. 12:24 #376179Nu kör vi träff i Stockholm nästa vecka. Onsdag från kl. 18 vid Årstaviken. Vi håller till vid parkeringen bakom Eriksdalsbadet, nedfart från den lägsta Skanstullsbron. Det finns en restaurang i anslutning där. Kom kom kom!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
