Träff på Daisy’s Sätra 18/3

Forum / Lokalsektioner / Stockholmssektionen / Träff på Daisy’s Sätra 18/3

  • Författare
    Inlägg
    • mars 16, 2015 kl. 19:16 #27014

      Flera av er har säkert även fått SMS från Wendan om det, men vi kör ut en blänkare på forumet också. Säsongens första träff i Stockholm blir nu på onsdag den 18/3 kl. 18 på Daisy’s Sätra. Kom förbi för trevligt sällskap, god mat och senaste nytt från årsmötet i Trollhättan!

      Adressen är Strömsätravägen 1, Skärholmen.

        maj 11, 2015 kl. 10:13 #294115


        Det finns fler bilder på http://saabblog.net/2015/04/29/turbo-meeting-in-saetra/ 🙂

          maj 19, 2015 kl. 20:18 #374055

          Lite bilder från en annan träff några veckor senare.

          Saab 96 TT ´64, "Sportbulan"
          Saab 96 TT ´65 "PruttIngvar"
          Saab 99 GL ´83 "Tant Brun"
          Saab 900 Turbo cabriolet ´87 "TureTurbo"
          Saab 900i ´88 "Prins Charles"
          Saab 9-3 SC, 2.0t ´09

          Skämsbil:
          Renault Zoe ´22

          Kassör Svenska Saabklubben samt medlem i Bakrutans redaktion

            maj 19, 2015 kl. 20:23 #374056

            Ytterligare någon vecka senare var det bara bilder på denna pärla.

            Saab 96 TT ´64, "Sportbulan"
            Saab 96 TT ´65 "PruttIngvar"
            Saab 99 GL ´83 "Tant Brun"
            Saab 900 Turbo cabriolet ´87 "TureTurbo"
            Saab 900i ´88 "Prins Charles"
            Saab 9-3 SC, 2.0t ´09

            Skämsbil:
            Renault Zoe ´22

            Kassör Svenska Saabklubben samt medlem i Bakrutans redaktion

              juni 13, 2015 kl. 16:33 #375421

              Saab-vänner!

              Dags för någon träff i Stockholms området?

              Jag är ivrig på att träffas och snacka Saab!

              Mvh/
              Daniel, Nykvarn

                juni 14, 2015 kl. 09:07 #375431

                Kanske norr om stan ? (lite crazy)

                Timpa
                http://saab9000vector.blogspot.se/

                  juni 14, 2015 kl. 17:23 #375438

                  Absolut! Norr-ort är inte farligt långt. En bra anledning till att lägga lite mil på OG-cabben ;o)

                  Tid? Plats? Fler intresserade?

                  /
                  Danne

                    juni 16, 2015 kl. 12:30 #375575

                    Är alltid intresserad. 🙂

                      juni 28, 2015 kl. 12:24 #376179

                      Nu kör vi träff i Stockholm nästa vecka. Onsdag från kl. 18 vid Årstaviken. Vi håller till vid parkeringen bakom Eriksdalsbadet, nedfart från den lägsta Skanstullsbron. Det finns en restaurang i anslutning där. Kom kom kom!

                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.