Heisann. Jeg lurer på hvor denne hører hjemme?
Jeg mistenker i midten bak askebegeret eller noe.
Eller kanskje ved setene? Tror det er framsiden av bilen et sted.
Högst upp på stötfångartornet inne i motorrummet?
Den liknar en batteri hållar plåt till en 9-3.
Jag hävdar bestämt att det är ett fäste till ett takräcke för bil med dropplist
plåtvinkeln går in under dropplisten och avlånga hålet är för det stora plastvredet
Verkar rimligare. Uppfattade den först som större
OK. Tusen takk for svar. Ja den er ikke så stor. 10-15 cm bred ca.
Men det virker ikke kritisk med tanke på bilen hvertfall:)