Hvor hører denne hjemme? :)

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Hvor hører denne hjemme? :)

  • Författare
    Inlägg
    • mars 27, 2015 kl. 22:16 #27046

      Heisann. Jeg lurer på hvor denne hører hjemme?
      Jeg mistenker i midten bak askebegeret eller noe.
      Eller kanskje ved setene? Tror det er framsiden av bilen et sted.

        mars 27, 2015 kl. 22:55 #199407

        Högst upp på stötfångartornet inne i motorrummet?

          mars 28, 2015 kl. 12:36 #202788

          Den liknar en batteri hållar plåt till en 9-3.

            mars 28, 2015 kl. 13:44 #202795

            Jag hävdar bestämt att det är ett fäste till ett takräcke för bil med dropplist

            plåtvinkeln går in under dropplisten och avlånga hålet är för det stora plastvredet

              mars 28, 2015 kl. 14:07 #202798

              Verkar rimligare. Uppfattade den först som större

                mars 29, 2015 kl. 06:34 #202810

                OK. Tusen takk for svar. Ja den er ikke så stor. 10-15 cm bred ca.
                Men det virker ikke kritisk med tanke på bilen hvertfall:)

              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.