vilken gänga EGR rör vid grenrör
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2019-06-03 15:46 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / vilken gänga EGR rör vid grenrör
Är ganska säker på Metrisk fingänga där i grenröret. Dim minns jag inte.
Överväg en gång extra om du verkligen ska göra som du tänkt… Har du otur försvinner gängorna i grenröret och då har du en del extrajobb att se fram emot.
På banbilen lossnade min plugg en gång men gängorna gick att rädda med en gängtapp 🙂
Är ganska säker på Metrisk fingänga där i grenröret. Dim minns jag inte. Överväg en gång extra om du verkligen ska göra som du tänkt… Har du otur försvinner gängorna i grenröret och då har du en del extrajobb att se fram emot.
På banbilen lossnade min plugg en gång men gängorna gick att rädda med en gängtapp ?
Röret sitter inte rakt i grenröret utan på e dubbelhane.
så det borde vara fullt möjligt att lossa EGR röret och sätta ett lock på skiten.
Men visst, det kan gå åt helvete.. vill minnas att jag satte en M14 (tror jag, ev M12) som plugg i ett grenrör.
sen om jag gängade upp innan eler så vettefan.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem