Har det hänt nått med hemsidan ?

Forum / Klubbinformation / Styrelsen informerar / Hemsidan / Har det hänt nått med hemsidan ?

  • Författare
    Inlägg
    • oktober 7, 2019 kl. 16:53 #463926

      När jag surfar in på hemsidan ser det inte ut som det brukar.
      Hamnar direkt på fliken ”Klubbshop” och därunder finns en väldans massa information som inte verkar ha med klubbshoppen att göra.

      Är det min norska dator eller hemsidan som knasar ?

        oktober 7, 2019 kl. 19:54 #463931

        Ja det går ju inte med en norsk dator—- 🙂

        Det ser ut som en tokig redigering någon stans, jag kollar med webmastern
        // Mats

        SAABoholic

        96 -64 grå trubbnos
        96 -73 blå
        95 -74 Indisk gul // Står på bakhjul & 2 pallbockar i garaget, riktar just en gammal krockskada.....
        96 -76 gul/beige
        96 GL Super -79 Alabastergul // Står och väntar på sin tur utanför garaget
        96 GL Super -79 Alabastergul // Min dagliga bil
        9-5 Linearsport Sp -03 manuell // Vintersläden
        9_3 TTID AERO -08 Metas favoritbil

          oktober 7, 2019 kl. 20:29 #463936

          Hmmm…. Nu ser det OK ut igen väl ?

          SAABoholic

          96 -64 grå trubbnos
          96 -73 blå
          95 -74 Indisk gul // Står på bakhjul & 2 pallbockar i garaget, riktar just en gammal krockskada.....
          96 -76 gul/beige
          96 GL Super -79 Alabastergul // Står och väntar på sin tur utanför garaget
          96 GL Super -79 Alabastergul // Min dagliga bil
          9-5 Linearsport Sp -03 manuell // Vintersläden
          9_3 TTID AERO -08 Metas favoritbil

            oktober 8, 2019 kl. 11:40 #463959

            Japp, nu är det som vanligt igen

            Vi kan väl konstatera att det sannolikt var den Norska datorn som spökade 🙂 🙂

              oktober 8, 2019 kl. 15:46 #463963

              ?? !! 🙂 🙂

              Japp, nu är det som vanligt igen
              Vi kan väl konstatera att det sannolikt var den Norska datorn som spökade ? ?

              Been a Saab owner since 1987.
              I have owned at least 50 Saabs, mainly older Saabs.

              1960 93F
              1967 96 Monte Carlo 850
              1975 96 V4
              1989 900i 8V 5 dørs
              1992 900S 5 dørs
              2008 9-3 SC Aero ttid
              2009 9-3 SC tid

            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.