Har det hänt nått med hemsidan ?
Forum / Klubbinformation / Styrelsen informerar / Hemsidan / Har det hänt nått med hemsidan ?
- Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2019-10-08 15:46 av
Morten S..
-
FörfattareInlägg
-
oktober 7, 2019 kl. 19:54 #463931
Ja det går ju inte med en norsk dator—- 🙂
Det ser ut som en tokig redigering någon stans, jag kollar med webmastern
// MatsSAABoholic
96 -64 grå trubbnos
96 -73 blå
95 -74 Indisk gul // Står på bakhjul & 2 pallbockar i garaget, riktar just en gammal krockskada.....
96 -76 gul/beige
96 GL Super -79 Alabastergul // Står och väntar på sin tur utanför garaget
96 GL Super -79 Alabastergul // Min dagliga bil
9-5 Linearsport Sp -03 manuell // Vintersläden
9_3 TTID AERO -08 Metas favoritbiloktober 7, 2019 kl. 20:29 #463936Hmmm…. Nu ser det OK ut igen väl ?
SAABoholic
96 -64 grå trubbnos
96 -73 blå
95 -74 Indisk gul // Står på bakhjul & 2 pallbockar i garaget, riktar just en gammal krockskada.....
96 -76 gul/beige
96 GL Super -79 Alabastergul // Står och väntar på sin tur utanför garaget
96 GL Super -79 Alabastergul // Min dagliga bil
9-5 Linearsport Sp -03 manuell // Vintersläden
9_3 TTID AERO -08 Metas favoritbil
?? !! 🙂 🙂
Japp, nu är det som vanligt igen
Vi kan väl konstatera att det sannolikt var den Norska datorn som spökade ? ?Been a Saab owner since 1987.
I have owned at least 50 Saabs, mainly older Saabs.1960 93F
1967 96 Monte Carlo 850
1975 96 V4
1989 900i 8V 5 dørs
1992 900S 5 dørs
2008 9-3 SC Aero ttid
2009 9-3 SC tid -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
