Saab 9000 elstol problem
- Detta ämne är tomt.
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 9000 / Saab 9000 elstol problem
Har problem med min Aero förarstol med minne som strular.
Vid några tillfällen för ett tag sedan slutade den fungera till och från innan den slutade helt. när jag trycker på knapparna så klickar det från styrboxen undertill så kan utesluta knappsatsen. Tror inte heller att det är motorerna då alla slutade samtidigt men ska testa köra dem separat för att utesluta dem till 100%. Alla säkringar är hela och det är ström fram till stolen, någon som har en ide vad det skulle kunna vara eller haft samma problem?
Tacksam för svar /Per
Hej. Eftersom felet till en början visade sig lite till och från så skulle jag nog börja med att leta efter glappkontakt i kablar/anslutningar/jord. Mvh Bengt
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem