V4 hjälp
- Detta ämne har 5 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast 2002-04-28 23:54 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / V4 hjälp
Detta är ett fräckt försök att utnyttja våra medlemmar!!!
Dottern finns i Linköping med en V4-77 som går på 75% av burkarna. Kan någon rättrogen medlem hjälpa henne med felsökning?
Man når henne per E-post elna_80@hotmail.com
I förra veckan bytte hon slavcylinder och då kan hon ju ha kommit åt någon viktig kabel???
Har försökt att göra felsökning per tel.
Tack för din medverkan!!
SAAB-hälsar: jan.n
Hej. Jag bor i Linköping och har en del erfarenheter av V4 även om jag inte är någon bilmekaniker. Hör av dig om du vill jag ska ta en titt på -77-an. Jag har själv en -75-a.
/Lasse P
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem