V4 hjälp

  • Författare
    Inlägg
    • april 24, 2002 kl. 22:18 #8508

      Detta är ett fräckt försök att utnyttja våra medlemmar!!!
      Dottern finns i Linköping med en V4-77 som går på 75% av burkarna. Kan någon rättrogen medlem hjälpa henne med felsökning?
      Man når henne per E-post elna_80@hotmail.comI förra veckan bytte hon slavcylinder och då kan hon ju ha kommit åt någon viktig kabel???
      Har försökt att göra felsökning per tel.
      Tack för din medverkan!!
      SAAB-hälsar: jan.n

        april 25, 2002 kl. 00:33 #63707

        försöker du ordna en date menar du? :confused: Nisse ställer nog upp

          april 25, 2002 kl. 07:29 #63708

          Vilken Nisse? Han på manpower eller Nisse i Norrköping?

            april 25, 2002 kl. 23:07 #63709

            Vem vill inte ha en date med en -77:a??!
            Självklart ska jag se till att hon tänder på alla cylindrar!! *host* bilen alltså.

            Skämtåsido så har jag mailat och erbjudit mina tjänster men inte fått nåt svar än.

              Anonym
              april 27, 2002 kl. 22:18 #63710

              Hej. Jag bor i Linköping och har en del erfarenheter av V4 även om jag inte är någon bilmekaniker. Hör av dig om du vill jag ska ta en titt på -77-an. Jag har själv en -75-a.
              /Lasse P

                april 28, 2002 kl. 23:54 #63711

                he he he he
                ni är för goa gubbar =)

                verkar som hon får hjälp redan, men annars hade jag kunnat ställa upp å hjälpa henne

                uffe, date med bilarna hade ju gått bra, har ju oxå en 77a =)

                /Nisse
                Team Gbg
                96 V4 '77b
                9-3 Sport '99

              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.