- Detta ämne har 7 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast 2007-03-16 13:48 av .
- FörfattareInlägg
- 15 mars, 2007 kl. 13:19 #15730
piin
Deltagarekolla länken och filmen 🙂 lagom frän 😀
15 mars, 2007 kl. 13:41 #104307stefan
Deltagareundrar hur bra kylningen är?, Den duger nog bara till att starta upp och titta på en stund i taget……..
15 mars, 2007 kl. 15:20 #104310piin
Deltagareundrar hur bränsleförbrukningen är 😀 tanken är väll tom innan motorn hinner bli varm, men ändå 4200cc är inte lite kräm 🙂
15 mars, 2007 kl. 18:56 #104317jens alexandersson
DeltagareHehe jag skulle inte vilja va med om att byta lager nånstans i mitten på den!?
16 mars, 2007 kl. 11:48 #104342saab-jonte
Deltagarebara att byta tändstiften är ju jobbigt nog.. det är ju 2 takt.. så tänk om man får en loppa på 3-4 av stiften och ska felsöka.. huuu..
16 mars, 2007 kl. 13:06 #104343Molte
DeltagareKul att det finns folk som har ork att bygga sånt. Om inte annat så kul att se på.
Motor och växellåda väger ungefär ett ton. Skulle inte vilja lyfta upp den på stödet eller ännu värre råka lägga den på sidan.- 9-3 Aero 2,8T XWD TX Edition, Hirsch Performance -10
- 9000 CC 2,3 Turbo 16 Sport -91 när det är sommar
- 96 GL V4 Super -79 när vägen svänger
- 90 T16 -87 när jag ska överraska16 mars, 2007 kl. 13:18 #104344gammsaaben
DeltagareMan vill nog hoppa av den rätt fort om man skulle få för sig att köra den. Man verkar behöva lägga benen mot bakre cylindrarna och avgaset för att nå till styret…
16 mars, 2007 kl. 13:48 #104346piin
DeltagareMolte wrote:Skulle inte vilja lyfta upp den på stödet eller ännu värre råka lägga den på sidan.dom backar nog upp den på stödet, ifall det är en bmw vxlåda, e då back på våran ural (rysk bmw kopia) verkar nästan omöjligt annars :crazy:
- FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.