60 ÅRS JUBILEUM
- Detta ämne har 25 svar, 13 deltagare, och uppdaterades senast 2006-12-12 18:03 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Som sagt. Beskedet från Saab Automobile dröjer, trots påstötningar. Saabklubben kommer inte att bidra till ryktesspridning. Jag vet tex inte varifrån personen på STCS forum fått sin information.
Som redan skrivits är det två helger som är aktuella, antingen andra eller tredje helgen i juni. Den informationen kommer från Saab daterad den 13 augusti. Den informationen har också givits till de europeiska Saabklubbarnas representanter.
Det är sant att stugorna har en strykande åtgång, men å andra sidan är det kanske inte så många som bokar innan de vet när det blir.
Det hade varit roligt om 60 års jubilet var den andra helgen i juni (8-10 juni). Hittade denna texten i en tidning som jag läste.
”Det var den 10 juni 1947 som den helt nya svenska bilen första gången visades för allmänheten vid en pressvisning i Saabs dåvarande högkvarter i Linköping”
Bara tanken på att det verkligen skulle kuna bli samma dag gör mig lycklig som Saab ägare.
Att det skulle bli den 10:e juni vore logiskt. Dock är det en annan stor sak i landet den helgen…… Vad? Jo skolavslutningen. Detta kan ju tappa lite folk till festivalen.
Jag fyller ar den tionde juni ocksa, tzcker det spikar det hela, varma halsn fran Thailand
Semesteransökan inskickad! Kan ju bli en redig tur eftersom nationaldagen är på onsdagen.
/B
bengt@akesson-motorsport.se
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem