900 aero

Forum Modellspecifika forum OG900 900 aero

• Detta ämne har 25 svar, 17 deltagare, och uppdaterades senast 2008-10-03 18:43 av .
Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
  • Författare
    elvis
    Deltagare

Läcker bil! Gillar starkt den silver färgen på OG900.

Blivande klassiker är ordet.

saabsport
    Deltagare

du tror inte det beror på din personlighet och attityd mot andra att ingen vill kommentera?

inget illa menat. vill bara att du tar dej en funderare.

walle
    Deltagare

behöver inte fundera jag ska inte uppdatera tråden jag skickar kort till mina vänner de som vill se vad som händer. säger vad jag tycker å säger vad som jag anser är rätt.

Melwin
    Deltagare

väldigt fin och läcker bil du fått tag i walle, en av dom bästa saab byggt och vilket ljud
    det är i dom. följer med spänning din renovering,ventilerade skivor fram är häftigt,det hade jag på min 900 cab 87a viggenblå.
    mvh melwin.

cch
    Deltagare

”jämnför man denna mot en tråkig sonett eller 2 taktare så är denna mer sälsynt”

Var på väg att kolla in din nya bil men vid närmare eftertanke så känns det ganska fel. Jag äger ju bl a en tråkig Sonett och såna är ju inget skit att ha, eller? Har inte brytt mig om dina kommentarer i dina andra trådar, trodde att du kanske hade en dålig dag just då. Dina kommentarer i denna tråd visar tyvärr nåt helt annat…

Du är en riktig ambassadör för Saabklubben Walle, fortsätt i samma glada positiva stil.

/CCH

walle
    Deltagare

detta var ju moget sagt varför kapar du denna tråd om en 900t?? har anmält inlägget till moderator.

Per-Erik
    Deltagare

😉 😀 japp, ser man på…

martin valentin
    Deltagare

vilken fin bil !!

cch
    Deltagare
    walle wrote:
    detta var ju moget sagt varför kapar du denna tråd om en 900t?? har anmält inlägget till moderator.

Regler

Läs och ta till dig punkterna 5&6 under allmänt så ska du se att du får fler kommentarer om dina fordon.

/CCH

97sonett
    Deltagare
    CCH wrote:
    walle wrote:

Regler

Läs och ta till dig punkterna 5&6 under allmänt så ska du se att du får fler kommentarer om dina fordon.

/CCH

:thanks: :applause:

walle
    Deltagare

kan ingen moderator ta bort den här projeckt tråden det är alldeles för mycket skit inlägg mm mvh

Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng